Torsdag

hej på er!

hade ett inlägg på G igår, men det hände lite saker så det kom aldrig upp.. tar gårdagen nu istället ;)

skola var det alltså, svenska hade vi och vi pratade om fördomar och sånt, ganska kul faktiskt! knasigt att alla har nästan samma fördomar om andra folk, det märks att det är så svenskar är uppfostrade.

i alla fall så slutade jag vid halv 12, då åt jag lunch med natta och sen gick jag mot hydromacken och träffade kim! det är en kille från lägret jag var på i helgen, supermysig kille och han kan min humor (alltså garva åt allt som inte är särskilt kul). vi satt i alla fall på en bänk på kyrkogården (mysko?) och pratade om allt i ett par timmar, sen tog han sin väska och traskade iväg för att möta sitt lag och åka till london haha :P


jag frös så jag och kim bytte tröja, sexigt värre, eller?



jag tog mig ner på stan sen då och träffade frida, vi gjorde lite ärenden och traskade runt på stan, det blev en kofta åt mig, men måste byta den idag för upptäckte att den saknade skärp när jag kom hem -.-

sen var det dans och sen äntligen kom man hem hah! då lagade jag mat till mig och mamma och var inne på msn, jag var glad, jag mådde bra.
sen pratade jag i telefon med en från lägret i ca en timme, bestämde att jag ska till gotland i helgen, jag gick ner för att fråga mamma, men nej, där tog den bra dagen slut.

jag förstår hur hon tänker, men inte blir jag gladare av det, jag hatar att inte vara 18 och få göra som jag vill! jag är van vid att få göra saker, men ibland går det inte.

aja, gick och la mig sen och mamma väckte mig vid 7 trots att jag är ledig idag, då vart jag ännu gladare på henne hha :P nej men somnade om och sov till 10 iaf.

nu ska jag ta och städa mitt rum och såna grejer, jag mår dåligt av hur mycket saker som ligger på mitt golv för tillfället .. -.-
sen blir det stan med julla och dans!

Pusspuss på er <3

Kommentarer
Postat av: Kymen

"Jag är så heeeeeeeeeeeeeeeeet så het, kan ingen svalka mig mig? Aldrig att jag klarar det här. Så heeeeeet så het!"



Ebba goes 50cent är också hett!

2009-09-28 @ 22:35:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/betkymen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0