Torsdag dårå

tjenis igen :)

nu har jag packat, det tog ett tag för jag suger såååå hårt på att packa hahah x) aja, nu har jag en väska iaf, eller det är egentligen en ryggsäck (gigantisk sådan, många människor inom alpint har dem i skidbacken när det är tävling) eftersom ALLA våra större bagar är borta! jag har seriöst letat i hela huset! jag antar att båda daniel och joakim tog med sig ett gäng när de flyttade, för förr avr fan huset fullt av väskor.. vann ju en på varenda tävling då man var liten :S

ahja, packat och klart i alla fall! men ni undrar kanske vart jag ska haha ^^ det är tränarläger igen.. fast denna gång på Gotland, och inte bara inom alpint, utan alla olika sporter om jag fattat det rätt :) och nu är det 18-25 år, dock några yngre (tex jag) och ingen som är så gammal som 25 (jag har pratat med en av arangörerna) så de blir nog soft :D anna och arvid plockar upp mig härhemma klockan 7 imorgon så det blir tiiiidigt.. fyfan :( sen går bussen 07.30 och vi ska vara framme runt 16..

men dagen! hihi rolig dag idag :) engelska på morgonen och idrott på eftermiddagen, helt okej lektioner..
men ah, det är ju på rasterna man faktiskt kan ha kul :P








hahah knaaas ;D

aja, efter skolan cyklade jag (ja, jag cyklade :D) hem och bakade en äppelkaka, eftersom jag bjudit hit fridge på födelsedagsfika, baby fyllde nämligen år igår! GRAAATTIIIIS :D :D ihihi, aja, hon dök upp vid 5 ungefär, och så fikade vi och pratade och efter det åkte vi till stan och jag gick och dansade, hade min nya lärare för första gången idag.. och oj vad annorlunda! jag vet inte om det är bra eller dåligt.. men jag dansar ju ragga/dancehall men nya läraren sa att  nej, nu är det bara dancehall, inget skaka rumpan.. haha de är ju de som är kul? :P aja, vi får se hur det blir :) hon var duktig på det hon gjorde i alla fall!

men nej, nu måste jag sova!

PUSS PÅ MINA HJÄRTISAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0