Torsdag kväll

tjatjatja..
 är inte alls på lika bra humör nu som jag var tidigare idag, men jaja.

dansen var grymt rolig såklart, men vi hade en vikarie idag, så jag har fortfarande ingen aning om hur min danslärare är haha :P

i alla fall så var det grymt jobbigt, tror INGEN har svettats så mycket någonsin på en danslektion! (då menar jag i mina grupper). det var många blöta ryggar kan jag ju säga. smarrigt.

just nu är jag bara trött på vissa människor. jag vet inte alls vad jag ska göra och inte alls hur det ligger till. det är jobbigt när man frågar men inte får något svar.
jag trodde att allt det här skulle vara bättre efter sommaren, men det är precis lika som det alltid varit. snart drar jag en gräns.

man kan älska någon utan att vara kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0