Torsdag

TJENIS PENIS POJKAR OCH FLICKOR !!
fyfaaan vad trött jag är!

dagen har väl varit helt okej, cyklade till skolan och var groft skabb (kändes så iaf) när jag kom fram.. jag svettas som en gris vid minsta ansträngning, enligt mamma är det för att min kropp är van att träna och sätter igång svettningen för att kyla kroppen när den rör sig.. vet ej om det stämmer men de är en smäll man får ta isf :P

i alla fall så hade vi första engelska lektionen idag, ska dra igång ett projekt som både kan bli en mardröm och bli ganska kul, det beror helt på! hoppas på att det blir kul iaf ;)

efter lunchen skulle vi ha idrott och i mejlet vi fick igår så stog det att vi skulle samlas ombytta och klara 12.35, helvete tänkte vi tjejer för då måste vi byta på toan.

20 över byter jag, jessica och natta om till mjukisbyxor och träningsskor.. första gången jag har mjukisbyxor i den här skolan, första gången jessica har mjukisbyxor i skolan överhuvudtaget, och fyfan.. mjukisbyxor i skolan är SKAM!!! det händer bara inte! fyfaaaan.. hahah. i alla fall så samlades vi i klassrummet, så är vi självklart de enda ombytta.. kul. vi hade teori till halv två, och sen körde vi amerikansk fotboll.. jag är bra på att kasta (jag har det i blodet som vissa säger) men fyfan, mina naglar! två av dem gick av helt, andra sprack, ni anar inte hur ONT det gör..! jävla helvete alltså.

vi hade kul i alla fall, fick igång ett rätt bra spel (tjejerna spelade själva, vi får ändå inga passar av de andra) och svett var ju något som kom fram lite granna därdå.. dock inte bara på mig hehe.








vi är sexiga.

nej men vi slutade halv 3 och då åkte jag hem på en gång, har ätit en macka och lite vindruvor och sett på mean girls haha! äälskar filmen! så klockren :D

HALV 7 HAR JAG FÖRRESTEN DANS, VET NI HUR TAAAAGGGGAD JAG ÄR?!!??!?! :D :D :D
har grov träningsvärk i axlar och rygg från igår, men när man dansar disko så gör man ju lite rörelser man inte gör i vanliga fall haha ;)

nu ska jag se klart filmen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0