20100404

Nu har jag kommit hem från stan, det har varit en supermysig dag!

Jag fikade på Årummet med the dubble J´s och sen gick vi ut och gick längst ån i det fina vårvädret. Vi stötte på Julia då också och hon hängde på. Vi gick till varma gubben och satte oss och bara njöt at solen, jättemys! :D

Jag är så glad att det äntligen är sol ute, man blir så mycket spralligare, gladare och mår allmänt mycket bättre. Jag hatar de där trista gråa dagarna, de känns alltid som att inget har någon mening när det är sånt väder, någon som håller med?

Hursomhelst har jag passat på att ta några bilder idag, alla med mobilkameran men den är faktiskt ganska bra.


Jennie sötnos haha




haha knasbollar



Så härlig dag!

När jag kom hem så sa pappa att han fixat en dator som fungerar till mig! Äntligen säger jag bara! Jag är så otroligt trött på att behöva släpa skoldatorn fram och tillbaka varje dag, ska bli skönt med en bra dator hemma som bara är min. Dock är den stationär och jag vill inte ha en till skärm i mitt rum (blir konstigt med tv och datorskärm på samma bord) så vi ska på något sätt fixa en skärm som man kan ha som både tv och dator.. Är inte så insatt i det där, men skönt ska det bli!

Ikväll ska jag träffa min underbara Gariné.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0