20100405

Godmorgon bloggen!

Vad fan har hänt med vädret? När jag låg och skulle sova igår så tänkte jag att imorn när jag vaknar så ska jag sticka ut på en springrunda i solen, gud vad skönt! Men så vaknar man upp och det SNÖAR!? Ledsen flicka.

Hursomhelst så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag, man blev otaggad haha. Ska nog sätta på en film nu så får vi se vad dagen erbjuder sen :)

Och apropå film så såg jag två stycken gråt-filmer igår! The Notebook och Raise you voice. Bra filmer båda två även om Raise your voice är lite fånig ibland. Men tårarna rinner, så absolut sevärd!


Kommentarer
Postat av: Julia

Du som aldrig vill se The Notebook med mig :(

2010-04-05 @ 13:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0