20100407

Godmorgon! Eller ja, God eftermiddag

Jag som hade bestämt mig för att gå upp tidigt idag haha! Jag vaknade 12.45.. Sedan har jag ätit frukost och läst lite bloggar, och såklart kollat facebook.

Idag har jag ingen aning om vad som händer! Ska kolla om någon är taggad på en promenad tror jag, annars får jag gå ut själv. Skönt det med :) Såna här dagar önskar jag ännu mer att jag hade en hund, jag har velat ha en så länge nu, och jag får köpa en om jag vill, men den ras jag vill ha kostar mellan 10-15 tusen kronor, och det har jag inte. Får väl försöka önska mig en i 18-årspresent kanske, då har jag ju mycket fritid att vara med hunden på också.



Yorkshireterrier

Visst är de söta? En speciell egenskap de har är att de inte fäller, så om man inte klipper dem så växer håret tills de blir jättelångt



Haha så söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0