20100413

Godmorgon! Kan ni tänka er att det är den trettonde april idag?! Gud vad tiden går fort. Men tur är väl det för det betyder att det inte är långt till sommar :)

Idag är jag i alla fall på bättre humör, fick äntligen min mens imorse (en del av mina vänner vet vad det betyder för mig haha) så vi får väl hoppas att pms-tåget har gått och jag kan vara normal igen..

Hursomhelst så ska jag till skolan nu, men antingen så hörs vi under dagen eller när jag kommer hem.


Suddig bild, men hinner inte ta en ny.


Kommentarer
Postat av: anna

haha okej tur att du fick din mens XD Jag har inte fått min mens så tog ett test hehe..

2010-04-13 @ 13:24:38
URL: http://ynkipynki.blogg.se/
Postat av: Julia

OH NOOOOOOOOO! hahaha

2010-04-13 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0