20100414

Goddagens!
Lite sent första inlägg, men jag hann inte blogga imorse och kom hem nu ;)

Hittils har dagen varit helt okej i alla fall, det är galet fint väder ute så det kan inte bli så mycket annat än bra. Skolan var helt okej och efteråt vart det stan en sväng med Jempan. Första uteserverings-lunchen! Jättehärligt ju. Det blev också lite shopping, men det visar jag sen :)


Jennie käkade Max och jag körde på min sallad från Cupido, mums!

Nej, hörni jag kan inte sitta inne vid datorn i detta väder! Hörs senare,


Kommentarer
Postat av: Julia.

åh gud vad jag blev sugen på en cupidosallad nu och sitta i sooolen! men jag har en massa plugg så kan ju bara drömma :/

2010-04-14 @ 16:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0