20100415

Hej!
Vilken tuff dag det varit hittills! Det började med book examination i skolan och vi skulle skriva en bokrapport under lektionstid, vi hade inte fått se uppgiften innan, men jag tror det gick bra. Dock skrev jag för långt men hellre det än för kort ju.
Efter det hade vi idrott och spelade lacrosse och utomhus-innebandy! Skitkul faktiskt. Jag kan inte precis påstå att jag är bra på bollsporter, men roligt är det :D

Efter idrotten gick jag och Juliette till gymmet och sprang en liten bit. Jag vill inte köra styrka för jag får mer ont i ryggen efter varje styrkepass, läskigt.

Senare idag har jag tänkt att skapa en ny kategori här i bloggen, den kommer heta "Djupare tankar" och kommer handla lite om mina åsikter om saker och ting. En ganska bred kategori men det kan nog bli roligt ;)

Men nu säger min mage att den vill ha mat så vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0