20100416

Godmorgon!
Försov mig lite imorse så jag hann inte skriva innan jag åkte till skolan. Men nu sitter vi (jag, Erik och Johan) i ett grupprum och förbereder vår redovisning som vi ska hålla klockan 10. Eftersom vi knappt jobbat den här veckan så har alla idéer kommit den senaste halvtimmen, men det är väl så entreprenörer jobbar? ;)

Idag kommer det i alla fall bli en bra dag, vi slutar tidigt och sen blir det en sväng till gymmet och sen arbetsintervju. Jag tror jag redan fått jobbet och vi bara ska gå igenom detaljer, men jag är inte helt säker. Det blir också en lunch på golfklubben med min kära pappa.

Och en sak till! Jag fick mitt körkortstillstånd igår, så min FÖRSTA biltur blir idag! Fyfan vad läskigt haha :D



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Söt bild! :)

2010-04-16 @ 14:34:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0