20100421

Godmorgon!
Riktigt härligt med sovmorgon :D Jag börjar inte förrän halv 1 idag, så det är fortfarande en stund tills att jag behöver åka.
Idag så ska jag som sagt ha muntliga nationella i Svenska B och då hålla ett tal. Mitt tal kommer handla om äktenskap och skilsmässor och om vad jag tycker om det. Jag fick reda på igår att en till tjej i min klass har ungefär samma ämne, så vi får hoppas att våra tal inte är för lika, det är aldrig kul när det är så.

Idag har jag jeans på mig, och en svart tunika, men jag funderar på att byta till leggings... Jag gillar verkligen inte jeans! Hur snyggt det än är på andra så är det fan inte snyggt på mig haha!




Kommentarer
Postat av: natali

sv:jaha okej men va bra hoppass de är så i gbg. vad kan man bli med den linjen eller asså vart kan man jobba och sånt?

2010-04-21 @ 13:40:04
URL: http://natalifray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0