20100422

Godmorgon!
Idag är det den tjugoandra april, och det snöar. Det ligger snö på marken och det snöar! ÅH VAD KUL!?!?! Haha nää inte riktigt så va?
Hursomhelst kollade jag på termometern och det är 2 plusgrader ute, så det lär ju inte ligga hela dagen :) Vi får verkligen hoppas på att det försvinner i alla fall, med tanke på att vi har idrott utomhus (ska spela frisbee-golf) i eftermiddag  OCH jag börjar mitt jobb på golfklubben nu i helgen.. Vem fan spelar golf i snö liksom?


Utanför mig just nu..

Jag har lite panik nu, borde verkligen inte sitta vid datorn heller haha! Jag ska åka hemifrån om en kvart, har inga kläder att ha på mig (torktumlaren satte tydligen inte igång igår för kläderna är fortfarande blöta :S) och inte sminkat mig ännu..

Vi hörs senare helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Julia.

Jag blev så himla arg igår när jag såg all snö :( det måste bli fint på valborg ju! Jag saknar dig, måste ses snart <3

2010-04-22 @ 09:00:13
Postat av: natali

haha ja precis:)

hur går de för din blogg`?



2010-04-22 @ 10:19:17
URL: http://natalifray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0