20100423

Godmorgon!
Hur mår ni idag? Jag mår finfint! :D
Jag somnade riktigt tidigt för att vara mig igår (vid 11) så jag är pigg och glad idag! Var uppe redan vid 7! Hehe 45 minuter innan jag brukar gå upp :P Men jag är otroligt snabb på morgonen, jag var klar och hade fotat och allt när klockan var 07.45. Ganska sjukt att 45 minuter räcker för att göra sig klar! Men bra dock ;)

Idag har jag mitt andra och sista nationella prov i Svenska B, och idag är det den skriftliga delen, som är 5 timmar lång. Vi behöver dock bara sitta i 2 timmar och får gå sen om vi vill, men man sitter ju kvar tills att man är nöjd i alla fall. På eftermiddagen har vi dock frivillig bokföringslektion som jag funderar på att gå på, vi har ju prov på tisdag och jag behöver en uppfräshning av hur det går till, men jag får se när jag blir klar med provet, har ingen lust att sitta i skolan i flera timmar bara för det.

Så här ser jag ut idag



Inte så speciella, men sköna kläder. Kan behövas om man ska sitta ner i 5 timmar och skriva prov ;)

Haha och en rolig sak! Både Petter och Alex i min klass frågar mig hela tiden om saker gällande skolan, det verkar som att de tror att jag har koll på allt! Det roliga är att jag kunnat svara på alla frågor.. Känns lite knäppt haha.

Men nu ska jag sticka! Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: natali

haha nää blää äckligt , kanske de , lagade den i skolan..

fin outfit

2010-04-23 @ 08:40:21
URL: http://natalifray.blogg.se/
Postat av: natali

frågestund på min blogg nu:)

2010-04-23 @ 08:40:41
URL: http://natalifray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0