20100424

Godmorgon!
Inatt har jag sovit cirkus en timme och jag är fortfarande kvar i skolan.. Vill hem nu dock för känner mig riktigt äcklig och vill inget hellre än att duscha och så lägga mig i sängen, fan vad skönt det skulle vara! Jag väntar bara på att Adam ska vakna så att jag kan tigga skjuts hem hehe.

Natten har bjudit på många olika saker, men eftersom internet laggade för en del så blev det tre filmer totalt, "Sex drive", "Eurotrip" och "The Exorcism of Emily Rose". Den sista såg jag inte utan låg och blundade, lät ganska hemsk haha.


Richard, Jonathan och Erik ute på luftpaus (det luktar om möjligt ännu värre i grupprummet nu än igårkväll..)

Men nu ska jag hitta något att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0