20100428

Godmorgon kära läsare! Är allt bra med er idag?

Jag har skola om ungefär 40 minuter och då har vi svenska, sedan slutar vi halv 12, och guess what happens next? FRISÖR! Haha jag är nervös! Fast det behöver jag ju inte vara eftersom jag bestämt mig för att inte bli ljus ;)
Jag tänkte även lämna tillbaka min valborgsklänning, jag provade den igår och den kändes inte rätt på något sätt.. Jag vet inte men jag ska prova den igen nu och se hur det känns. En klänning som känns fel kommer man aldrig känna sig snygg i en hel dag, då funkar det inte. Om jag lämnar tillbaka den så får jag leta upp en annan och annars blir det nog min blommiga som jag aldrig använt eller min turkosa som jag hade på photoshooten om ni minns den.

Men så här ser jag ut idag i alla fall! Erkänn att jag blivit bra på att använda jeans :D

Det blir nog klackar idag också, det känns som att det var så längesen jag hade det!

Nu ska jag fråga pappa om han skjutsar mig idag eller om jag måste gå.. Hihi.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du passar skit bra i jeans bebben

2010-04-28 @ 18:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0