20100429

Godmorgon!
En mulen dag idag, hoppas att det inte kommer börja regna! Och att det vänder till sol tills imorn..

Idag så har jag först nationella prov i engelska B - Writing. Jag hoppas det går bra, men vi får inte skriva på dator och jag är verkligen inte van vid att skriva för hand så det lär ju bli lite skrivkramp haha! Men det ska nog funka, ska ta och kirra det där MVG:et som jag aldrig lyckas med.. Inget jävla VG+ nu! :D

Sedan i eftermiddag ska vi spela golf med klassen! Vi ska spela på Kåbo GK, lite kul eftersom det var min pappa som byggde den golfklubben back in the days.


Här ser ni slingorna rätt bra! Men som många vet så är min kamerablixt expert på att göra allt gult och orange :P


Och jag kör jeans idag IGEN! Leggings-Ebba har haft byxor 3 av 4 dagar denna vecka.. Hmm.

Nu ska jag sticka till skolan, wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0