Dagen blev helt okej trots allt

Hej på er och förlåt för att jag varit så tjurig idag haha.

Dagen har som sagt inte varit jättekul och i skolan var jag sjukt trött (somnade nästan i soffan.. hade gjort det om inte Dennis petat på mig hela tiden) och hade ont i magen och det var ju inte jättekul såklart.

Efter skolan var jag ock Juliette även på gymmet en sväng, och nu har jag pajjat min rygg igen tror jag, verkligen lyckat visst? :P

Efter detta vände i alla fall det tråkiga och jag fick ännu ett jobberbjudande, men jag vet inte säkert hur det kommer bli så vi väntar med det, ser positivt ut nu i alla fall.

Jag har även varit ute på en promenix med Sofia, jättemysigt att få prata med henne och bara gå i vårvädret!

Hursomhelst så ska jag försöka bättra mig imorgon, inte bara här på bloggen utan även mot folket jag är omkring på dagarna, tänkte börjar med att gå och lägga mig nu så jag inte är så trött imorgon som jag var idag haha.


Puss 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0