Duktig flicka!

Gud vad stolt jag är över mig själv just nu haha! Jag har städat asmycket. I badrummet har jag torkat golvet, putsat speglar, badkar och handfat och alltihop, och i rummet har jag torkat golv, dammsugit, rensat garderob, bäddat rent och allt sånt, sjukt skönt!

Jag hatar verkligen att städa, eller inte att plocka bort saker, utan jag hatar att dammsuga och våttorka! Finns det något tråkigare? Jag kan inte komma på något i alla fall.

Nu ska jag ta och äta lite mat och så börja titta lite på vad man ska ha på sig ikväll, det är party på g ju! Det är någon lokalfest som en tjej har, dock känner jag inte henne. Men det blir nog roligt :) Fast jag längtar tills man fyller 18! Bara 2 månader kvar ;)

Nej nu måste jag röra mig, vi hörs senare innan jag går ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0