Fredagskväll

Uppsala är dött ikväll, helt jäkla stendött. Haha så ovärt! Man är på sitt bästa partyhumör, redo att köra ALL IN men det finns inga fester. Varför är jag inte 18 år ännu? Längtar.

Nu sitter jag helt ensam i min säng och gör absolut ingenting. Eller jo, jag är lite dryg mot folk som jag vet inte vill prata med mig egentligen hahah! Men det är lugnt, thats how I rule.

Jag har ingenting att säga, men jag tror inte vi hörs så mycket mer idag så jag får önska er en trevlig fredagskväll!



Bild från tidigare idag när jag var klar på gymmet.




UPDATE

Kvällen blir bra ändå, mamma är nämligen och köper sushi och räddar därmed mitt humör för kvällen ;) (och i vanliga fall äter jag inte ris, men ikväll behöver jag fan ngt att fira med, + att det är fredag ;) ) Carro har dock bestämt sig för att stanna hemma så det blir bara jag och Julia. Gud vilken konstig kväll det blev.

Kommentarer
Postat av: Julia.

Om 9 veckor gör vi staden osäker!!

2010-04-17 @ 19:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0