Glass och dåligt väder

Vad är det med vädret? Allvarligt talat haha! Det snöar idag.. Vad fan hände? Jag hoppas verkligen att det vänder, för vad gör vi om det inte är fint väder på valborg?! Vi har ju planer på att vara utomhus och det funkar inte riktigt om det ska snöa eller regna.. USCH.


Ingenting jag längtar efter just nu..

Annars så tänkte jag ta och bädda rent i sängen nu och tvätta lite kläder, mycket behövligt eftersom det känns som att ingenting är rent. Älskar rena lakan också så det blir en skön natt hihi.

Funderar på att äta glass sen.. Mot min diet och mot mina principer men FAN vad gott det skulle vara! En stor skål med vaniljglass och så chokladsås på det.. HAHA jag frestar mig själv. Jag vet ju att jag kommer ångra mig efteråt, så är det värt det?


Kommentarer
Postat av: natali

jaha , okej haha de är inget ja vill göra , hålle rmig till it på john bauer haha. men tack för att du berätta lite kort:)

2010-04-21 @ 21:51:40
URL: http://natalifray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0