Godnatt

Filmen var riktigt bra! Haha Lisa var helt till sig efteråt och kunde inte sluta tjata om hur bra hon tyckte den var. Lite roligt.

Såna filmer som den här får mig att fundera på hur människor egentligen beter sig, vi bara tar och tar och tar från naturen, utan att ge tillbaka. Nu är det en del av vår vardag och verklighet och det är väldigt sällan som någon ifrågasätter på riktigt. Men är det verkligen rätt? Har inte både filmen 2012 och Avatar ett bra budskap som vi borde ta vara på och lära oss utav, att man måste ta hand om jorden, om naturen och om andra varelser.

Filmen nu ikväll fick mig verkligen att fundera över hur onda människor kan vara, även om just detta bara är en påhittad historia så finns det ju ändå människor i vår värld som tänker så. Jag vill inte vara en del utav det.

Men nej, nu blir det alldeles för mycket deep-talk.

Filmen var ju också i 3D men det imponerade inte särskilt mycket på mig, självklart var det ju skillnad mot en vanlig film, men inte sådär extremt. Lite kul dock med 3D-glasögonen



Puss och godnatt på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0