Hemma!

Oj vad sent det blev idag! Jag gick i skolan till halv 4 och efter det blev det en sväng till golfklubben direkt.
Skoldagen var soft i alla fall, på förmiddagen hade vi som sagt prov, gick rätt kasst, och vi var klara vid 10, så det blev en sväng till stan fram tills att vi började igen vid halv 1. Sedan hade vi en uppgift på näthandeln som gick ut på att besöka en butik som även har en webshop och sedan jämföra dessa. Så det blev stan, göra uppgifter och sedan köpa glass och sätta sig vid ån med pöjkarna! Myspys.



Vi åkte även runt lite i Adams bil och Calle tyckte att det var roligt att stoppa ut huvudet hahah!

Sen blev det då golfklubben, jag förberedde en hel del för helgen då vi ska öppna, fixade med dricka och godis och lärde mig kassan osv, och sedan slog jag några bollar påå ranchen. HAHA pappa borde skämmas att ha mig till dotter, i alla fall på golfbanan. Han är PRO, och jag har inte ens grönt kort, då är det illa.

Nu kurrar magen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahaa calle

2010-04-28 @ 14:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0