I väntan på Julia och Carro

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- Inte för lång, men minst en decimeter längre än mig så att jag kan ha klackar. Raka drag i ansiktet och något som gör att man kommer ihåg hans utseende (ngt speciellt alltså)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?

- För en vecka sen idag haha
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

- Klassen och pappa! :D
4. Hur lång är du?

- 1.70
5. Vilken är den senaste filmen du sett?

- What happends in Vegas (tror jag)
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:

- "Okej gud va bra :D det verkar inte va någon fest ikväll. Men ska du, jag och carro ha myckväll då? :) <3"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Beror på vem det är till :)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Gifta! 25 år ;)
9. När såg du senast din mamma?

- Ett par timmar sedan
10. Icke godkänt i något ämne?
- Nix!
11. Mvg i något?

- Jag vet inte, men lär bli några hihi ;D
12. När vaknade du idag?

- 07.35
13. Vilken är din favoritplats?

- Beror på vem jag är med.. dansgolv med en snygg pojke kanske? ;)
14. Vilken plats föredrar du minst?

- Platser där jag inte känner mig bekväm
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- Tror jag bor i Sverige, men kanske inte i Uppsala
16. Hur stor är din säng?
- Vet inte riktigt, 1.10 typ?
17. Vad sover du i?
- Naken! :P
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- Förrutom prydnadskuddar så har jag fem
19. Var har du bott/bor?
- Luthagen, Nåntuna, Stenhagen, Stenröset och Starbo!
20. Tycker du om kinamat?
- Gillar men äter inte :D
21. Tycker du om kaffe?

- Varje morgon
22. Vad dricker du helst till frukost?
- Latte och juice
23. Kan du spela poker?
- Förlorat varje gång jag försökt! (bara testat klädpoker så det var ju fail..)
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Känner inte men vet en tjej :)
25. Vill du ha barn?
- Absolut! Jag vill ha en dotter som jag kan shoppa med och en son som kan kolla på sport med sin pappa så att jag slipper det.
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska.. Och några få meningar på tyska haha
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Faktiskt inte
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Beror på om det är varmt eller kallt i vattnet. Om det är varmt så havet!
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- SKOR, håret, kläder och smink.. Nej jag är inte alls tjejig ;)
30. Är du cool?
- Coolast i stan!
31. Kan du rulla med tungan?
- Klart ;)
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- Beror helt på vilket humör jag själv är på haha! Men Jullpull brukar kunna få mig att skratta ;) 
33. Vad har du för ringsingnal?

- Någon dålig techno-låt.. råkade radera alla andra ur telefonen
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Japp! Har en tysk nationaldräkt som jag fick av min farmor!
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Ett par röda pumps
36. Kan du byta olja på bilen?
- Det är sånt man har pojkar till
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Gossip girl - det finns bara en av mig
38. Vem delade du senast säng med?
- Jullpull!
39. Dansar du i bilen?
- Har hänt haha
40. När var du i kyrkan senast?
- Det var nog ett tag sen
41. Hur många hål har du? i öronen?
- 2
42. Har du någon piercing?
- Nej
43. Har du någon tatuering?
- Nej, vill inte heller ha
44. Gillar du någon just nu?
- På sätt och vis men ändå inte
45. Har du provat droger?
- Aldrig
46. Röka eller snusa?
- Nej fyfan
47. Har du pojkvän/flickvän?
- Nej..
48. Vad är ditt mobil nummer?
- Sök på eniro :)
49. Vad ska du göra ikväll?
- Jullpull och Carro kommer hit, sen får vi se :)
50. Har du några syskon?
- Tre äldre bröder!
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- En räkning på 1 500 kr varje månad som pappsen får betala...


Kommentarer
Postat av: Rizhie

44. Gillar du någon just nu?

- På sätt och vis men ändå inte



STARK?

2010-04-18 @ 00:13:38
Postat av: ebba

hahahah NEJ! :D

2010-04-18 @ 00:45:27
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0