Idag är ingen bra dag

Jag sitter i skolan och har matte nu. Har precis fått tillbaka provet jag gjorde innan lovet, det som jag tyckte gick så himla bra. Jag förstår inte vad det är med matteprov i vår skola, det brukar bara vara ett par som får godkänt och nästan aldrig någon som får mer än så. Jag brukar tro att det gick jättebra, men får aldrig mer än G+, likaså denna gång.

Det jag tycker är mest konstigt är att nationella brukar gå superbra. Och en till sak, jag hade full poäng på alla MVG-uppgifter på provet, tillräckligt många VG-poäng men inte tillräckligt många G-poäng, och därför fick jag inte mer än G+. Kul.

Nej, jag är en trött och väldigt skoltrött tjej idag, har ingen lust att göra något annat än att klaga så nu ska jag inte skriva något mer. Ska påbörja nästa kapitel i matteboken, hurrey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0