Jobberbjudande

Usch vad irreterande. Jag letar efter jobb, och får inga erbjudanden (inte så konstigt i och med att jag inte är 18 än) men så får jag ett nu, som jag måste tacka nej till.. blääää! Anledningen till att jag måste tacka nej är för att de vill att man arbetar 30 timmar i veckan i 9 veckor, alltså HELA sommarlovet. Och jag kommer inte vara hemma hela sommarlovet.. SUG. Dessutom skulle man få ha jobbet kvar under helger under året så det hade varit grymt. Men nej. Alltid något som är fel, men å andra sidan, vem vill anställa någon för bara typ 4 veckor?

Nej usch, nu skiter jag i detta och drar hem till bruttorna i Stenhagen!

Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Ida

Hittar du också en massa fina saker på stan när du har ont om pengar och det är lång tid kvar tills studiebidraget eller lönen kommer? då kan du registrera dig här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=238543 för att få ett gratis presentkort på Kicks, Åhléns, H&M och Nelly.com.

2010-04-11 @ 17:29:37
Postat av: Anonym

OUH ! fett jobbigt tjejen. hoppas du får ett snart

2010-04-11 @ 19:53:10
Postat av: c

ooh, what? :O vad för jobb, give it to me. jag har inget liv så jag kommer vara hemma hela kuk sommaren ^^

2010-04-12 @ 21:40:18
URL: http://carolinelofquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0