Kvällsmys

Det blev en hemmakväll idag trots allt. Jag har myst ner mig i sängen och tittar på "What happens in Vegas". Riktigt bra är den!

Nu ikväll har jag smörjt in mig brun utan sol och målat naglarna turkos, läckert. Jag hatar att vara blek, och jag har lovat mig själv (och mamma) att inte sola solarium. Det är liksom inte värt att få cancer bara för att man kände sig lite blek. Inte när det finns andra lösningar :)


Jag använder Åhlens BUS, riktigt bra är den. Man får en fin färg och den torkar fort, vilket jag tycker är viktigt. Man får dock lätt fläckar, men med vilken BUS får man inte det?
Sen har vi hemligheten bakom starka och fina naglar: Sally Hansen Diamond Strenght, sjukt bra och kostar bara en hundring på Åhlens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0