Lång dag

Helluuu
Förlåt för lite dålig uppdatering idag men jag har inte haft tid att sitta vid datorn.
I skolan så hade vi massage på eftermiddagen, vi skulle egentligen ha frisbee-golf men vår lärare tyckte att vädret var för dåligt så vi hade massage istället, supermys! Det var massage-bänkar (som skolan köpt in för 3000 kr styck tydligen haha!) och massage-olja och hela kittet, superskönt! Kändes dock lite konstigt att ligga halvnaken i ett klassrum med mest killar.. Men det var helt okej! Julia var bra på att massera i alla fall! :D

Efter skolan och efter lite shopping (ni får se sen) drog jag hem till andra Julia (min Julla) och myste framför en film och goffade.. FAN inte bra. Men det var trevligt och vi pratade saker som behövde pratas om. Jag älskar att jag kan säga precis vad som helst till henne, ingenting är fel. Äkta vänskap.




Kommentarer
Postat av: Julia.

Det älskar jag med dig med! Man säga allt!! Du är bäst <3

2010-04-22 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0