Lördag

Halåååå där!
Vilken lång dag det har varit! Jag kom hem runt halv 10 och då hoppade jag direkt in i duschen (som bara hade kallvatten av någon anledning :S) och sedan gick jag och la mig och sov till 1 ungefär, så himla skönt! Vissa dagar är sängen verkligen det bästa som finns.

Sedan fick jag skynda mig och äta frukost och göra mig i ordning för att åka ner på stan och träffa Lisa. Det var jättemysigt att träffa henne, det var ganska länge sen vi sågs faktiskt. Men det måste det bli ändring på! :D Hon shoppade i alla fall en hel del men jag var duktig och gjorde endast av med 22 kronor. Jag provade lite olika jeansjackor men hittade ingen som jag gillade riktigt. Antingen är de för små i armarna och passar i bröstet eller så är de lagom i armarna och gigantiska vid bröstet.. :S Mina armar är väl knappast det som är störst på mig?

Aja, lite pics från dagen

Gillar mina nya brillor, dock har det skavts lite på dem så de har en fläck.. REDAN! Fan också haha.


Lissekisse <3


Dagens enda köp. Min diet går inte så bra just nu .....

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt, jag är väldigt trött så jag vet inte om jag orkar gå ut. Kanske skulle träffa Jullan i alla fall, så jag lär inte ha tråkigt.


Kommentarer
Postat av: lisa

vad fin jag är :D hahahah

2010-04-24 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0