Lördag

Jaa idag är det en vanlig lördag. För mig är det att vakna upp med Julia, märka att man fryser om fötterna för att någon utav oss (lovar att det inte är jag!!) vänder på täcket varje gång vi sover ihop. Sedan äta frukost och mysa och att hon sedan ska till bussen, och går några minuter för sent så hon får springa (fick nyss ett sms om att hon missade den HAHA).

Idag är det meningen att jag ska plugga, och det måste jag verkligen göra. Vi ska hålla vårat muntliga nationella tal på onsdag och PM ska vara inlämnat på måndag. Jag har inte börjat ännu så det är dags att sätta igång.

Ikväll hoppas jag i alla fall på utgång. Jag hörde att en hel del ska till VIP ikväll, även folk som inte är 18, men jag har ingen lust att smita in och vara på min vakt hela kvällen, är det inte väldigt ovärt att ha som första utgång att man kanske blir utslängd? Jag tycker det. Första gången ska vara rolig och jag vet inte.. Känns bara som att det är onödigt. Haha.

En annan sak jag tänkt på är folk som väljer att inte svara på ett sms. Vad är det som gör att man väljer att bara trycka bort smset utan att svara? Jag svarar alltid på sms, såvida det inte är någon jag bråkar med. Är det någon man bara inte vill träffa så kan man väl säga det istället? Eller bara svara att man har annat för sig? Jag vet inte.. Men ett obesvarat sms är något jag verkligen hatar. Man sitter och väntar på ett svar som aldrig kommer, då är det bättre att få ett svar som är en diss rakt på sak, det är lättare att ta.

Men nej, nu till svenskaböckerna


Kommentarer
Postat av: Julia.

Erkänn att det är du som vrider på täcket ;) Cosy time hade vi iallafall gullan haha

2010-04-17 @ 19:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0