Lördagskväll

Halååå :)

Idag har det inte hänt mycket. Hade huvudvärk till två - halv tre ungefär så det var den dagen haha! Nejdå, men sen har jag laddat ner lite ny film, kollat lite bloggar och inte gjort någonting egentligen, borde ha pluggat men jag är som jag är - skjuter upp det till sista dagen.
OJ nu slog det mig faktiskt, det ÄR sista lovdagen imorgon.. Hemskt. Det här lovet har verkligen gått jättefort.

Hursomhelst så vet jag inte riktigt vad som händer ikväll, Julia är på väg hit och jag tror vi bara kommer vara hemma, men vem vet. Jag skulle i alla fall inte banga på utgång ikväll igen ;)


Jag och älsklingen på topp ♥

Kommentarer
Postat av: J.

BÄSTA <3

2010-04-11 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0