Lovar att jag ska plugga sen ..

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 1:an på gymnasiet
Vad hade du för hårfärg - Brunt med orange slingor i början, sedan bara brunt hehe
Hur lång var du - 1,70
vem var du kär i - två olika, den ena var Niclas.
Hade du nån Pojk/flickvän - andra halvan av året ja
Vad brukade du göra på fritiden - Vara med vänner, dansa och så..
Vilka umgicks du med - Det ändrades mycket så det är för jobbigt att räkna upp
Var allt Bättre då - vissa saker, andra inte
Skulle du vilja gå tibx dit - vissa saker kommer jag alltid att sakna, och dem får jag aldrig tillbaka
Har du förändrats - Oh ja.

Nu:
Vilken klass går du i -
2:an
Vad har du för hårfärg - Brunt
Hur lång är du? - 1,70 hela cm!
Vem är du kär i - Ingen för tillfället
Har du nån Pojk/flickvän - Nepp
Vad brukar du göra på fritiden - Träffa vänner, festa, shoppa, sova
Vilka umgås du med - Julia mest!
Hur ser du ut - Brunett, långt hår och lite mullig

Har du:
Kysst någon -
  HAHA ja!
sovit brevid någon med samma kön - Det klart
sovit brevid nån med motsatt kön - JA! Bästa som finns
slagit ner nån - Nej, inte på riktigt
Ljugit för en bra vän - Det har hänt, ja
Svikit någon - Jag tror inte jag sviker folk så ofta, men det har ju hänt. Men tror att jag blir sviken mer ofta.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Det var igår, och jag kommer inte ihåg haha.
Kramade du senast - Anna!
sov du hos senast - Oj.. Det måste varit Julia.
Vill du vara just nu - Mig själv, men en annan mig själv.
Ringde dig senast - Jennie.

Vad:
Drack du senast -
 Bubbelvatten
Köpte du senast - Mat på Subway haha! 
Gjorde du igår -
Jag var hemma hos mig med Julia!
ska du göra imorn - Skola.. prov...
Vill du göra just nu- Sova, sjukt trött :S
Åt du senast - Subway!
Är närmast dig som är rosa - Niclas! ett gosedjur alltså..



Kärlek :
Du är kär nu -
Nej, och jag hoppas att jag aldrig blir igen.
Du har sårat nån så den började gråta - Inte så att den har gråtit framför mig..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - För många gånger nu.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja. Allt är upp till en själv att bestämma.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Man lovar alltid sig själv saker man inte kan hålla.
Jag har smugut ut utan lov - Varför smyga?
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Ja, men inte på ett bra tag nu
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Många
Jag har fuskat i ett spel - HAHA
jag har struntat i ett prov - Hehe aa.. Men gör det ju senare.

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Nej!
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja, många gånger, det är ju så skönt!
Jag har vaknat gråtande - Ja..
Jag har somnat gråtande - Ja.

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Bland det värsta som finns..
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Beror på vad man menar med nyligen


Kommentarer
Postat av: Anonym

yooooo jag är med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-26 @ 20:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0