Måndagskväll med bästa vännen

Den här dagen har gått otroligt fort, och jag har egentligen inte gjort något alls. Legat och degat bara haha, usch. Måste ta mig till gymmet i morgon.

Nu ska jag i alla fall äta lite middag innan jag rör mig ut mot Vattholma och Julia, vi ska äta onyttigheter och nyttigheter, se på film och bara dega lite mera.

Jag ska hyra filmer på vägen, haha hur längesedan var det inte man gjorde sådant? Nuförtiden kollar jag nästan bara på film på datorn och jag tror inte att jag är ensam. Eller?

Funderar på vad för filmer jag ska hyra dock, kanske det blir A walk to remember och andra delen av twilight-sagan, New moon? Har sett båda men de är bra :) Och även Julia älskar twilight-sagan så vi kan ju ha ett litet maraton med båda? Haha svammel.

Ha en bra kväll!

PS. Jag försöker verkligen ignorera alla vänner jag har som är i Les 2 alpes just nu.. (åker skidor i alperna) men det är svårt när de kommer med statusuppdateringar på fb såsom "PARTY I LES  2 ALPES WEEEY!" Blä! Hoppas de får kul dock.




Ett par bilder på när jag, pappa och mamma var i Tärnaby/hemavan för exakt år sedan. Grym skidåkning! Kan ju dock inte jämföras med alperna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0