Mitt hår

Som jag sagt tidigare har jag en frisörtid på onsdag då jag ska klippa och slinga mitt hår. Men jag vet inte riktigt, tänk om jag inte passar i ljusare? Jag vet att jag passar i mörkt hår, till och med i svart hår. Men ljusare?

Jag vill inte vara en av alla de som har den där ljusbruna färgen, den som ALLA andra har. Men å andra sidan är inte min hårfärg just nu så speciell den heller, och jag gillar den inte. Antingen blir det slingning eller så en annan snygg mörk färg. Vad tycker ni? Uppskattar allas åsikter.

Mitt hår just nu, lite fläckigt.


VS.

Slingat hår. Kanske inte riktigt så ljust.




Kommentarer
Postat av: ida

snygg blogg :)

2010-04-24 @ 20:43:18
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Inte slinga! PUSS

2010-04-26 @ 09:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0