Nationella prov

Talet gick superbra! Jag tror att jag kan förvänta mig ett bra betyg också, men man kan ju aldrig vara säker. Fick bra respons också så det var ju kul :)

Klassen har börjar få en så skön stämning tycker jag, det är bus hela tiden och väldigt avslappnat, folk brottas och folk sover och man kan prata om nästan vad som helst, jag tycker det är jättebra. Det är kul att vara i skolan oftast, och det är väl så det ska vara?

Hursomhelst så var alla talare idag mer eller mindre duktiga, högst en kommer få IG skulle jag tro, och det beror enbart på tal-tiden, som skulle vara fem minuter.

Nu gäller det ju bara att förbereda sig inför det skriftliga provet som är på fredag, jag vill kirra ett MVG! Jag vet att jag kan, bara jag försöker.

Men nej, nu måste jag ta något att äta, har precis varit och tränat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0