Nu är det vår

HOHO bitches :D

Jag tänker börja blogga igen, på riktigt alltså. Fast vi får se hur det går med det.

I torsdags var sista dagen i skolan innan påsklovet och det enda jag skulle göra i skolan då var ett matteprov, och tro det eller ej mina vänner, så gick det superbra! Jag var orolig innan att jag inte skulle få godkänt, men eftersom jag tror jag fick rätt svar på alla uppgifter så måste jag ju få ett G iaf.

Början på lovet har bjudit på shopping, fika och äggmålning med vännerna, promenad i det fina vädret, påskmiddag, godis i överflöd och så fest. Bra början om jag får säga det själv! :D Men låt bilderna säga sitt i stället för att jag sitter och berättar.




Julia råkade spilla ut skålarna två eller tre gånger hihi







Men nej, nu bär det av in till stan för en fika med pullorna Jennie och Juliette. Får se om vi hamnar på ett café eller om det är varmt nog att sitta på bryggan.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: julia

hahah det där är så jag! xD vi hade det riktigt mysigt den dagen <3

2010-04-05 @ 13:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0