Nu blir det biomys

Nu ska jag sticka hemifrån om ungefär en halvtimme, ska bli sjukt kul att äntligen få se Avatar! Alla säger att den är så bra, så vi får hoppas att den är det också. Jag har inte heller sett med 3D förr så det blir nog rätt coolt.

HaHA asså jag skrattar nästan åt mig när jag skriver just nu, för varenda inlägg jag skrivit handlar om minst en film.. Jag vet inte ens varför, för i vanliga fall kollar jag inte på så mycket film. Jag antar att det är för att det är lov och jag inte är van vid att ha så mycket fritid! Jag menar, jag har ju till och med börjat blogga igen ;)

Såhär ser jag ut just nu i alla fall


Jag har lockat delar av håret, dvs topparna och sedan några slingor, jag tycker att det är snyggare än att locka hela håret, i alla fall om man bara är ute efter lite svall, som jag.
Sedan har jag svarta strumpbyxor, och en svart oversized "tunika", hoppas bara på att lisa inte klagar på att jag har för kort på mig, hatar när folk gör det och hon har en förmåga att påpeka sådant haha. Jag känner att om jag tycker att det är okej, då ska fan ingen annan säga något, alla får klä sig som de vill :)

Nej nu ropar toaletten på mig!

Ha en bra kväll <3

Kommentarer
Postat av: sofia lindbladddddddd

såg först nu att du börjat blogga igen! :P :O

har inte heller sett avatar än så du får säga om den var bra ;) have a nice evening baby! <3

2010-04-06 @ 20:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0