Övningskör

OJOJOJ idag har varit en spännande dag! Not. Haha.
Nejdå, men jag har faktiskt skrivit klart mitt tal och mitt PM till svenskan så jag känner mig lite duktig ju, tror att det blev helt okej bra också. Ska snacka inför någon imorn sedan så får de såga mig bäst de vill, hellre att höra det dåliga innan den verkliga redovisningen ju ;)

Sedan har jag varit och kört bil för första gången i mitt liv. Behövs det nämnas att jag var livrädd haha? Dock gick det bra! Jag fick köra på jättekrokiga vägar och det enda jag råkade köra på var en sån där röd reflexpinne som står vid vägkanten. (Vi behöver inte nämna alla gånger jag var på väg ner i diket och pappa skrek BROMSA).
Jag kan bara bli bättre i alla fall, och ingen dog ju så allt är bra! :D

Just nu spöregnar det utomhus så jag vet inte riktigt om jag skulle ha lust att gå ut även om jag hade någonstans att gå.. Vilket jag ju då inte har. Jag vet bara en fest ikväll och den är jag verkligen inte bjuden på så vad göra haha. Blir nog en film eller något, sånt som patetiska små Ebbor får underhålla sig med.

Vi hörs kanske senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0