Powerwalk

God kväll kära läsare <3

Vilken seg dag det har varit, har egentligen inte gjort någonting mer än att se film, laga mat och powerwalka. Dock var det riktigt skönt att bara komma ut och gå, jag mår bra av det, och dessutom är det skönt att det är så varmt nu så man kan gå ut i bara löparbyxor, linne och mjukiströja, frös inte ens lite! :D Såg lite utslagna krokusar också, vårkänslor! En ny flirt nu och jag skulle vara taggad ;)

Nejnej, men nu vet jag inte vad jag ska säga. Ni får säga till vad ni vill läsa om i bloggen! Skola? Film? Träning? Mat? Smink? Fest? Kläder? Name it! :D


Jag vet, smutsig spegel och knasigt ansikte haha, men visst är färgen på tröjan fin? :)

Nu tänkte jag mysa ner mig i sängen framför någon film. Egentligen var jag partysugen idag, men det börjar ju bli krog-ålder på många av mina vänner så det finns inte så mycket hemmafester nuförtiden. Inte bland mina kontakter i alla fall, så man får väl skaffa nya ;)

Puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0