Regnigt värre

Nu är jag hemma igen. Det var myspys att träffa Jullan, även om det var brist på sol idag. Det började till och med regna precis när vi skulle hem och det var ju inte så kul, men hellre det än snö.


VÅRVÅRVÅR!


Vi satt trots solbristen vid ån, Jullan med sin smoothie(stavas det så?) och jag med en latte :)


Det blev lite småkraffs från HM också. Tänkte ta och måla naglarna med det blå lacket nu, men ska ta och fila ner dem först, bröt en idag så det är dags att göra alla korta :/

Ikväll ska jag bara vare hemma och mysa tror jag, eller vara hemma hos någon annan och mysa. Det visar sig! Skoinlägget kommer sen i alla fall.

<3

Kommentarer
Postat av: J.

Det var en hääärlig dag! tack för den :D

2010-04-09 @ 13:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0