RIP Solglasögon

Nu är jag hemma igen! Och nu ser jag att det börjat regna också, så det var ju bra timing i och med att jag cyklade ;)

Det var mysigt idag, fast även om solen sken så var det rätt kallt ute. Termometern står på 9 grader.

Ett litet missöde inträffade också. Vi var inne i en butik och kollade på skor och jag bad Jullan att hålla i mina solglasögon. Hon lägger dem på bänken samtidigt som jag sätter mig ner, och vips så var de trasiga. RIP. Haha, nej men det är sånt som händer, men det är så typiskt! Varje år går minst ett par av mina solglasögon sönder eller försvinner spårlöst. Jag förstår inte! Hursomhelst blev det ett par nästan likadana nya på en gång, man kan ju inte gå runt utan ;)


Med en latte på Waynes, solglasögonen fortfarande hela.


Nya <3

Men nej, nu ska jag titta på OC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0