Rolig dag!

Hej på er!

Som jag sa i morse så mår jag mycket bättre idag och det är väldigt skönt att inte vara en pms-kärring haha.
Det var riktigt kul i skolan idag om jag ska vara ärlig, och min klass är verkligen speciell.. Man kan bara beskriva oss som BERGAKUNGEN haha. Sköna är vi i alla fall!

Lite bilder från dagen, fler kommer finnas på facebook ikväll haha.







Knasbollar haha. Och dagens mest använda kommentar måste ha varit "tits or gtfo". HAHA

Nu ska jag i alla fall byta om till skidkläder och bege mig mot Sunnerstabacken. Årets sista slalomträning ikväll! Fatta att åka skidor i mitten av April! Galet.

Hörs ikväll sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: jaha, gud va konstigt. Du borde kolla upp det :)

2010-04-13 @ 17:55:34
URL: http://ynkipynki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0