Shopping

De ringde från jobbet idag och sa att vi skulle skjuta upp öppningen (skulle vara nu på lördag) till nästa helg, och jag börjar alltså jobba nästa helg istället. Detta på grund av vädret.
För mig är det helt okej, för jag behöver verkligen den här helgen för att plugga till mina prov i nästa vecka. Dock så blev pappa arg på mig när jag berättade för honom eftersom han tror att jag inte vill jobba (klart jag vill, annars skulle jag ju inte tagit jobbet!!) så vi började bråka.

Jag var arg på honom typ hela eftermiddagen även om jag lyckades lugna ner mig lite, han har ju ingen anledning att skälla på mig så jag blir bara sur för det. Men hursomhelst slutade med att jag gick och tröstshoppade.. Haha det gör jag jämt!

Idag blev det i alla fall bara en baströja, en ansiktsmask och lite onyttigt till mig och Jullan.


Nu blir det strax ett varmt bad, inpackning, skrubbning och ansiktsmask! Behöveligt.


Kommentarer
Postat av: Julia.

finfina grejer! tack för ditt sällskap idag, det var supermys. det behövdes :)

2010-04-22 @ 21:18:25
Postat av: natali

hahaha oikej , skit och skit , den verkar intressant , skriver för att de är skönt att skriva av sig , de går bättre och bättre.:)

2010-04-22 @ 21:57:07
URL: http://natalifray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0