sista dagen på lovet

Vad det här lovet har gått fort! Helt galet! Men nu är det back to school och allt sådant.

Det här lovet har jag verkligen inte gjort någonting bra, knappt tränat, ätit skit och inte pluggat något alls. Men det behövs såna tider ibland. Jag har haft kul, och för mig är det vad som räknas just nu.

Imorgon kör vi på dieten igen, då blir det inget bröd, ingen pasta eller potatis eller ris (äter knappt det där ändå, bara bröd ibland haha) och inget godis. Jag mår inte bra av massa godis haha, min mage blir svullen och jag är trött på det.

Men jag har inte så mycket att säga, dålig uppdatering idag jag vet. Men jag tar vara på den sista fria kvällen ;)

En till bild från i fredags kan jag bjuda på i alla fall. Tagen från Kajsa

Jag och Jessica, FÖRST upp på dansgolvet haha!

Vi hörs imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Julia.

Jätte fin bild gullan! :)

2010-04-12 @ 14:55:31
Postat av: kajsa

Så söta brudar :) !

2010-04-12 @ 18:10:59
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0