Skola, stan, Jullpull

Hola chicas!
Det har vart en kalasbra dag idag! Härliga tider :D
I skolan hade vi svenska och Lina höll ett föredrag om språkhistoria, ganska intressant tycker jag, men mycket fakta att lära sig. Sedan fick vi även tillbaka vår book report vi skrev för ett par veckor sen, och guess what? VG+ haha. Alltid det där + istället för ett högre betyg! ALLTID! Men jag ska väl inte klaga, VG+ är ett bra betyg, dock inte ett MVG -.-

Sedan bar det av till stan för lunch med brudar från klassen, och sedan frisören, men kan ta det i ett inlägg senare :D

När jag var klar vid halv 4 så åkte jag hem till jullanpullan, älskar våra eftermiddagar tillsammans! Mys med mellanmål i soffan framför en film. Så jäkla underbart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0