Skoldag

Halååååååååå!!! :D
Idag har vart en chill dag, började med Engelska B writing, kan inte säga att det gick bra men inte heller dåligt. Var klar efter 40 minuter i alla fall och då var det rast till halv 1. Blev stan med lunch osv.. Fan inte bra, alla mina pengar går åt till mat på stan! :S

Sen spelade vi i alla fall golf, asså det finns inte ord för hur dålig jag känner mig när jag spelar.. Pappa är bland de bästa i Sverige och jag kan knappt få upp bollen ur luften HAHA. Fyfan. Fanns dock bara två i min klass som var duktiga så jag stack inte ut ur mängden precis.


HAHA älskar bilden! Erik satt på soptunnan och såg lite ensam ut tyckte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0