Skor, skor, skor

Jaa ni, kära läsare. Nu ska ni få höra om mitt beroende: SKOR! Haha

Jag älskar skor, och har gjort i många år. När jag är utomlands köper jag alltid minst 1 par och jaa, jag har ett gäng vid det här laget. Bilderna nedan visar skorna som jag har i mitt rum, sedan har jag ett litet lager ute i garaget, samt några i hallen och i garderoben. Sen får vi inte glömma alla olika sorters gymnaskor och sneakers och vinterstövlar. De jag har i rummet hör till favoriterna och får inte plats någon annanstans helt enkelt.




Det här är mina favorit-partyskor.
Från vänster: Mockaskor från Frankrike, blå skor från Belle, Lila pumps från Din sko, Svarta pumps från London, Vita skor från London, och längst fram har vi ett till par från Belle.

De båda från Belle är oanvända hittills och kostade bara 99 kr styck, sjukt billigt och riktigt fina, så nöjd tjej! Haha.
Jag har mycket billiga skor, från tex HM (deras tygskor har jag haft i över ett år utan att de gått sönder) och skopunkten. Jag lägger hellre pengar på flera par skor än tex ett par från Vagabond. Jag har 3 par därifrån och jag har fått extrema skavsår från alla, så det är helt enkelt inte värt.

Varje gång jag är på stan så tittar jag på skor, fast just nu har jag förbud på att köpa, får vänta med det tills jag behöver sommarskor :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va många och fina skor! man blir avis här :D

2010-04-09 @ 13:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0