Slut på helgen

Denna helg har verkligen varit kass på sina sätt. Det känns som att ingenting händer nuförtiden och det är ju på sätt och vis sant. Det som är tråkigt är att jag börjar jobba nästa helg så jag vet inte när jag kommer kunna ha en ledig helg igen, men jag kommer i alla fall ha cashflow så det är ju något positivt.

Imorgon är det ny vecka, och nu har vi inte uppdragsvecka i skolan längre så det kanske blir lite roligare. Vi har båda nationella proven i svenska dock, det muntliga har vi på onsdag och det skriftliga på fredag. Det måste gå bra, jag tror att mitt betyg kan hänga på de här proven så det gäller att ge allt! (och nej jag menar inte om jag får G eller inte, utan om jag får VG eller MVG).

Som sagt hade vi uppdragsvecka förra veckan, och vår lärare fotade under redovisningen på fredagen, och titta vad jag hittade på skolans hemsida! (klicka på länken nedan)

http://www.johnbauer.nu/web/Entreprenorsuppdragsvecka.aspx

Haha vi är grymma! Erik till vänster, jag i mitten och Johan till höger.

Nu ska jag ta och titta lite mer på OC och sedan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0