Stan

Hej på er!

Jag förstår inte vad det är med mig. Jag försover mig varenda morgon! Idag till exempel, hade jag ställt klockan på 08.30 för jag tänkte att jag måste ställa tillbaka dygnet, men nejnej, när jag vaknar är klockan 12.50!? Haha, jag måste ha råkat stänga av alarmet i sömnen, för jag kommer inte ens ihåg det!

Hursomhelst ska jag åka ner och möta upp min älskade Julia för en vända på stan. Ser fram emot årets första fika på bryggan! :D


Inga strumpor eller skor på ännu, men det beror på att jag inte bestämt vilka skor det blir idag! Är det för kallt med öppen tå?

Senare idag tänkte jag göra ett inlägg om mina skor, de som känner mig vet hur mycket jag älskar skor haha!

Vi hörs sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0