Vad gör jag med min tid egentligen?

Asså detta förstår jag inte riktigt med mig själv, jag har ingenting att göra! Och jag gör just det, ingenting. Jag kollade nyss på klockan, och blev helt chockad över att den är så mycket (20.17), nyss var den ju 5? Och vad har jag gjort hela eftermiddagen då? Facebook, badat och målat naglarna. Bra Ebba. Nej vänta, jag har kollat på Cougar Town också, har sett alla avsnitt nu :( Love till den serien <3

Det var skönt att bada i alla fall, blev ordentligt med att raka benen osv, ansiktsmask och kroppsskrubb, mysigt. Blir nog en BUS-behandling ikväll också, känner att man måste få fuska lite med brännan ;)


Dessa blev nagellacken. Jag upptäckte när jag var på stan att mina tånaglar ser ut som crap så de blev blå nu, och fingernaglarna rosa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0